wtorek, 27 czerwca 2017

Live the moment - Mixed Media & Art





Dzień dobry!
Dziś dla odmiany mam dla Was chłopięcy layout, bardzo mediowy, z wieloma warstwami i elementami.
Wykonałam go dla Mixed Media & Art.
Inspiracja było dla mnie nasze czerwcowe wyzwanie tematyczne - samodzielnie wykonane tło i litery.

Hello!
Today - on the contrary - I have for You a boyish, very mixed media layout. With lots of layers and elements.
I've created it for Mixed Media & Art.
I was inspired by our June thematic challenge - handmade background and letters.



Do wykonania tła użyłam wielu mediów - kolorowych pudrów, białego i czarnego gesso, tuszy, kulek. A litery znajdziecie zarówno odbite przez maskę jak i na papierach i papierowych elementach.

To make the background I used lots of different media - colorful powders, black and white gesso, inks and art stones. And letters You can find on the background (stencil) and on papers and paper elements.





Użyłam: / I used:

7 Dots Studio
Writer's Block

Lindy's Stamp Gang
Magicals

Snip Art
tekturka / chipboards

Retro Kraft Shop
elementy metalowe / metal elements



Czekamy na Wasze piękne prace, dołączcie do nas!

We're waiting for Your beautiful projects, would You join us?



2 komentarze:

kajka pisze...

Oj piekne to Aniu, a Synuś jaki przystojniak!!!!! Pozdrawiam serdecznie całą Waszą rodzinkę!

wiosanka pisze...

Dziękuję Kajuś! Buziaki dla Was! :-*